Handelsbetingelser
Sådan handler du
2. Klik på linket “Til kassen”.
3. Udfyld bestillingsformularen og klik “Næste”.
4. Vælg betalingsmetode nederst og klik “Send bestilling”.
5. På næste skærmbillede klik på “Åbn sikker forbindelse (SSL)”
6. Indtast kortoplysninger og klik “Betal”.
7. Den indtastede e-mail vil nu modtage en ordrebekræftelse.
Kontakt e-shoppen
Webshop kan kontaktes på e-mail webshop@dahlberglaase.dk eller på telefon 33221212. Webshop er KUN bemandet i tidsrummet mandag til fredag 10-14.00. Personlig kontakt uden for åbningstiden kan ikke ske.
Når man som kunde handler på dahlberglaase.dk modtager man automatisk en midlertidig ordrebekræftelse til den indtastede e-mail, hvoraf det fremgår, hvad der er bestilt, samt de indtastede kontaktoplysninger.
Når ordren bliver afsendt fra vores lager, vil en faktura blive tilsendt sammen med produktet. Denne faktura vil gælde som produktets garantibevis. Alle priser på dahlberglaase.dk er inklusive 25 % moms og andre afgifter.
Vi tager forbehold for trykfejl, prisstigninger samt udsolgte varer.
Ønsker du et nyt eksemplar af en ordrebekræftelse fra en tidligere bestilling, bedes du sende en e-mail til kontakt@dahlberglaase.dk
Vi opbevarer ordrebekræftelser i 30 dage.
Alle online bestillinger indgås på dansk.
Såfremt vi ikke kan imødekomme din ordre, hører du fra os hurtigst muligt.
Kundeservice
Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.
dahlberglaase.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
Betaling
På dahlberg.dk kan der betales gebyrfrit med følgende: Dankort/VISA.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra dahlberglaase.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken dahlberglaase.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.
Fragt og Levering
Dahlberg Låse leverer kun pakker til Danmark. Som udgangspunkt sendes varerne med Post Danmark.
Det koster kr. 70,00 for alle forsendelser i Danmark. Ved køb for over kr. 1.000,00 leveres fragtfrit.
Afhentning af vare kan ske på Fuglebækvej 3D, 2770 Kastrup.
Vi tager ikke tilbudsvarer retur.
Leveringstiden er på 1-5 hverdage.
Dahlberg Låse tager forbehold for ændrede leveringsdatoer, men vil i sådanne tilfælde informere herom.
Fortrydelsesret
Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på dahlberglaase.dk Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen ikke leveres tilbage i væsentlig samme stand og mængde. Når fortrydelsesretten udnyttes tilbagebetales det fulde købsbeløb.
Plombering må ikke være brudt, hvis varen sendes tilbage.
Vare skal være i sin originalemballage.
Vi tager forbehold for pris ændringer på vare og for usolgt vare og vare der ikke er på lager og der kan være længer leveringstid på nogle vare.
Vær venligst opmærksom på, at Dahlberg Låse ikke afholder omkostningerne for returfragten, når fortrydelsesretten benyttes.
Returvarer sendes til :
Dahlberg Låse & Sikring A/S
Fuglebækvej 3D, 1. sal
2770 Kastrup
Du kan også fortryde, ved at nægte at modtage varen, eller aflevere den personligt på ovenstående adresse. Når du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig. Dette gøres ved en overførsel til din bankkonto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Det er altid en god idé at gemme den originale emballage, indtil du har fundet ud af, om du vil beholde det købte eller ej. Emballagen kan nemlig i nogle tilfælde betyde, at varens salgsværdi forringes og dermed kan fortrydelsesretten ikke udnyttes.
Reklamationsret
Når du handler på dahlberglaase.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Når du returnerer varen, bedes du angive beskrivelse af fejlen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Cookies
Har du slået cookies fra er det ikke muligt at handle på dahlberglaase.dk
På dahlberglaase.dk anvendes sessionscookies med det formål at holde styr på, hvad du har lagt i din indkøbskurv, mens du navigerer rundt på hjemmesiden. På dahlberglaase.dk anvendes ligeledes sessionscookies til logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. Sessioncookies forsvinder fra din PC efter et forudindstillet tidsinterval.